piątek, 4 lipca 2014

Wakacyjne newsy.

Cześć wszystkim witamy wakacyjnie i zapraszamy na newsy z facebooka Gosi :
 

Dzien dobry wszystkim Życzę Wam cudownego tygodnia! Good morning Have a nice week! Buongiorno Buona settimana a tutti!


W końcu mamy lato! Cieszycie się? Ja bardzooooo! To moja ulubiona pora roku W końcu będzie można się poopalać i rozkoszować pysznymi, sezonowymi owocami ( czereśnie ! ) Jak widzicie na zdjęciu jestem bardzo szczęśliwa W ostatnim czasie moi fani zaskakują mnie ogromem swojej miłości ! Z tej okazji chciałam podziękować szczególnie jednej osobie, która sprawiła mi niedawno niesamowitą niespodziankę, której nie zapomnę do końca życia ! Dziękuję Ci bardzoooooo!!!!!!!! Cieszę się, że moja muzyka tak pozytywnie na Was wpływa :):):) Słonecznej niedzieli Wam życzę ! Hello summer! Ciao l'estate !



Dzień dobry Kochani! Ja już jestem w trasie, a Wy jakie macie plany na weekend?;-) p.s Jak sie czujecie w pierwszy dzień WAKACJI? Mam nadzieje, ze spotkamy się na moich letnich koncertach:-) Udanego i muzycznego weekendu Wam życzę Hello guys! How are you today? Good? Good:-) Have an amazing weekend:-) Ciao ragazzi! Come state? Che cosa avete intenzione di fare questo weekend? Vi mando tantissimi bacini

 

4 komentarze: